Two Plus Two Publishing LLC Two Plus Two Publishing LLC
 

Go Back   Two Plus Two Poker Forums > >

Travel A place to discuss and learn about traveling

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-20-2008, 09:51 AM   #3251
alexswan
newbie
 
alexswan's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bangkok
Posts: 28
Re: Thailand returns

What's a VPN?

Youtube works fine for me
alexswan is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 09:57 AM   #3252
MyironThumb
Pooh-Bah
 
MyironThumb's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,383
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by alexswan View Post
What's a VPN?

Youtube works fine for me
https://www.relakks.com/


Youtube works fine for me also, pretty strange that it doest work for you
MyironThumb is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 10:52 AM   #3253
alexswan
newbie
 
alexswan's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bangkok
Posts: 28
Re: Thailand returns

Cheers man, that's quality. No more blocked sites
alexswan is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 12:49 PM   #3254
octopi
On the Island of Misfit Toys
 
octopi's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Rocky Mountain Way
Posts: 1,121
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by kaah View Post
yeah he is always wearing those sort of clothes. But wtf he has been there for like 6months already! I wanna offer him a job and see what happens(just as a test), he will prob say no caus he makes more money begging on the street than working in a office.
Oh yeah yeah yeah is this the guy that has some sign about being an IT specialist or something and how he can't find work and blah blah blah... yeah, what's the deal? Find out!

I think I joked with my boyfriend he was one of you degens that went busto
octopi is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 01:34 PM   #3255
eggegg
adept
 
eggegg's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 785
Re: Thailand returns

Hey I'd be really really grateful if a person from the UK who's been/ in Thailand could PM me their MSN. I have a few questions that I really need sorting.

Again would be vvv grateful.
eggegg is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 02:05 PM   #3256
NewTeaBag
banned
 
NewTeaBag's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: ผสม FTW!
Posts: 6,249
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by octopi View Post
Oh yeah yeah yeah is this the guy that has some sign about being an IT specialist or something and how he can't find work and blah blah blah... yeah, what's the deal? Find out!

I think I joked with my boyfriend he was one of you degens that went busto
Are you a Thai women hater?
NewTeaBag is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 03:36 PM   #3257
octopi
On the Island of Misfit Toys
 
octopi's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Rocky Mountain Way
Posts: 1,121
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by NewTeaBag View Post
Are you a Thai women hater?
Hell no. One of my best nights in the past few months was spent in the company of some Thai girls.

Although my brother and I used to tease the bargirls in Songkhla where we used to live when we were younger.
octopi is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 03:36 PM   #3258
eggegg
adept
 
eggegg's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 785
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by eggegg View Post
Hey I'd be really really grateful if a person from the UK who's been/ in Thailand could PM me their MSN. I have a few questions that I really need sorting.

Again would be vvv grateful.
Ignore now, I have very helpful helpers
eggegg is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 04:39 PM   #3259
the_dal_kid
old hand
 
the_dal_kid's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: fake life
Posts: 1,638
Re: Thailand returns

okay does anyone have any useful infor for EM2 and I about our place in Phuket? I haven't been able to get a hold of NewTeaBags and it's looking less and less like we have an actual place to stay in. Any info/help would be appreciated.
the_dal_kid is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 07:12 PM   #3260
Ryu-SRB
journeyman
 
Ryu-SRB's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bangkok/Thailand
Posts: 334
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by alexswan View Post
What's a VPN?

Youtube works fine for me
a VPN is a secure and encrypted connection to the internet, you get a different ip address (depends what country the server is based on)

you should check out www.vpnhoster.com
it's cheaper then relakks and with a german ip address you can't go wrong imo

ps. jason = <*)))><

Ryu
SRB
Ryu-SRB is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 08:47 PM   #3261
theBruiser500
banned
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 10,920
Re: Thailand returns

hey bangkok is cool. i have some questions for you guys. how much does a massage girl make (per day average) at a standard 300B/h massage place i bangkok? how about a working girl from soi cowboy? because thai people are so passive how does it reflect itself i terms of politics in the country and wars? also favorite places in bangkok? i dunno know much so far i have walked up and down sumkivit road a lot (also LOL at the high umber of 23 year old european dudes here travellign with their blonde girlfriends in skirts that aren't good looking), been to siam paragon (suck except for the big bookstore), was at koah sar b4 which IMO sucks also. my favorite place now is SOI 11 in bangkok for the massages, food and thai language shcool (you can get anywhere here but soi 11 seems like a bigger soi).

goig to pucket today cooL!
theBruiser500 is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 09:31 PM   #3262
JMa
veteran
 
JMa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: I could've been a kosher butcher
Posts: 3,328
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
hey bangkok is cool. i have some questions for you guys. how much does a massage girl make (per day average) at a standard 300B/h massage place i bangkok? how about a working girl from soi cowboy? because thai people are so passive how does it reflect itself i terms of politics in the country and wars? also favorite places in bangkok? i dunno know much so far i have walked up and down sumkivit road a lot (also LOL at the high umber of 23 year old european dudes here travellign with their blonde girlfriends in skirts that aren't good looking), been to siam paragon (suck except for the big bookstore), was at koah sar b4 which IMO sucks also. my favorite place now is SOI 11 in bangkok for the massages, food and thai language shcool (you can get anywhere here but soi 11 seems like a bigger soi).

goig to pucket today cooL!
go wakeboarding in bangkok. the place is called "club taco" or something, like 45 mins in a cab from MBK. really ****ing awesome. also have lunch at jim thompsons house or w/e its called.
JMa is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2008, 11:44 PM   #3263
MyironThumb
Pooh-Bah
 
MyironThumb's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,383
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
hey bangkok is cool. i have some questions for you guys. how much does a massage girl make (per day average) at a standard 300B/h massage place i bangkok? how about a working girl from soi cowboy? because thai people are so passive how does it reflect itself i terms of politics in the country and wars? also favorite places in bangkok? i dunno know much so far i have walked up and down sumkivit road a lot (also LOL at the high umber of 23 year old european dudes here travellign with their blonde girlfriends in skirts that aren't good looking), been to siam paragon (suck except for the big bookstore), was at koah sar b4 which IMO sucks also. my favorite place now is SOI 11 in bangkok for the massages, food and thai language shcool (you can get anywhere here but soi 11 seems like a bigger soi).

goig to pucket today cooL!
we're having a big night out in phuket tomorrow , if your up for it give us a shout
MyironThumb is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 02:23 AM   #3264
Ryu-SRB
journeyman
 
Ryu-SRB's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bangkok/Thailand
Posts: 334
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
hey bangkok is cool. i have some questions for you guys. how much does a massage girl make (per day average) at a standard 300B/h massage place i bangkok? how about a working girl from soi cowboy? because thai people are so passive how does it reflect itself i terms of politics in the country and wars? also favorite places in bangkok? i dunno know much so far i have walked up and down sumkivit road a lot (also LOL at the high umber of 23 year old european dudes here travellign with their blonde girlfriends in skirts that aren't good looking), been to siam paragon (suck except for the big bookstore), was at koah sar b4 which IMO sucks also. my favorite place now is SOI 11 in bangkok for the massages, food and thai language shcool (you can get anywhere here but soi 11 seems like a bigger soi).

goig to pucket today cooL!
a standard massage girl in a 'normal' massage place will average around 8000-9000 bht a month while a working girl from cowboy that can run up around 100k bht for a really successful one, standard one gets around 30k bht

not many war issues, except troubles with extremists in the south, muslims who want to become independant, and the thaksin affair last time, where the military took in to take over and throw him out of the country

I like to go out clubbing at ekkamai/rca which is were i usually hang out, for great massages, it depends on if you want a hot girl and extras, or you want a good technical massage but usually then it's an old ugly woman

Ryu
SRB
Ryu-SRB is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 03:34 AM   #3265
ellys
grinder
 
ellys's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 438
Re: Thailand returns

uhh so what's the best sports pub in patong ? need to catch the champions league finals
ellys is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 04:33 AM   #3266
alexswan
newbie
 
alexswan's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bangkok
Posts: 28
Re: Thailand returns

Was just thinking the same, but in Bangkok...
alexswan is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 04:36 AM   #3267
theBruiser500
banned
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 10,920
Re: Thailand returns

yeah good question ellys. so far i have seen one place on sawatdirak rd. which advertised showing it tonight. i just got a random place on sawatdirak rd. to stay chang inn for 400 baht a night.
theBruiser500 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 04:37 AM   #3268
theBruiser500
banned
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 10,920
Re: Thailand returns

oh yeah also phuket looks really cool. street food all over the place and so many street taxis and massage people that heckle for business
theBruiser500 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 05:09 AM   #3269
schreech26
veteran
 
schreech26's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: chiang mai kap
Posts: 3,310
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
oh yeah also phuket looks really cool. street food all over the place and so many street taxis and massage people that heckle for business
Where are you staying in Phuket?
schreech26 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 07:59 AM   #3270
Pumpui
banned
 
Pumpui's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Phuket, Thailand
Posts: 1,517
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
oh yeah also phuket looks really cool. street food all over the place and so many street taxis and massage people that heckle for business

those street taxis are like 400baht for 1 kilo and ran by the mafia

nothing too exciting about them...




oh i miss ekkamai
1 week and ill be clubbing at santika miam miam
Pumpui is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 08:08 AM   #3271
theBruiser500
banned
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 10,920
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by schreech26 View Post
Where are you staying in Phuket?
samdarkit, chang inn, a small 400 baht a night place
theBruiser500 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 08:15 AM   #3272
schreech26
veteran
 
schreech26's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: chiang mai kap
Posts: 3,310
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by theBruiser500 View Post
samdarkit, chang inn, a small 400 baht a night place
I have no idea where samdarkit is. Neither does google. What side of the island is it on?
schreech26 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 12:33 PM   #3273
NewTeaBag
banned
 
NewTeaBag's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: ผสม FTW!
Posts: 6,249
Re: Thailand returns

Quote:
Originally Posted by the_dal_kid View Post
okay does anyone have any useful infor for EM2 and I about our place in Phuket? I haven't been able to get a hold of NewTeaBags and it's looking less and less like we have an actual place to stay in. Any info/help would be appreciated.

I understand this is sorted.

Less or more likely is a different state of of being here.

Your welcome, BTW, for the hours and hours put into the search.

Have a good trip.
NewTeaBag is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2008, 01:15 PM   #3274
Pumpui
banned
 
Pumpui's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Phuket, Thailand
Posts: 1,517
Re: Thailand returns

ron, wheres my laundry.
Hurry up.

kthx
Pumpui is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2008, 09:35 AM   #3275
Pumpui
banned
 
Pumpui's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Phuket, Thailand
Posts: 1,517
Re: Thailand returns

anyone know good serviced appartements that go for 1.5k baht a day or less NEAR sukhumvit or sathorn?

I know good ones but they're a little too far or the net is shat
Pumpui is offline   Reply With Quote

Reply
      

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 12:15 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2008-2020, Two Plus Two Interactive