Two Plus Two Publishing LLC Two Plus Two Publishing LLC
 

Go Back   Two Plus Two Poker Forums > >

Health and Fitness Discussion of health and fitness

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-14-2010, 03:22 PM   #1101
milesdyson
Carpal \'Tunnel
 
milesdyson's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 23,856
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

im just wondering about the platforms and how they're attached. i would have wanted wood. also is there another square channel that goes across the middle?
milesdyson is offline  
Old 03-14-2010, 03:33 PM   #1102
Soulman
Carpal \'Tunnel
 
Soulman's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kettleballin'
Posts: 31,644
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by Genz View Post
yeah. If they were mine, I'd be so mad, I'd start jumping on them with both feet.
Well you're just weird.
Soulman is offline  
Old 03-14-2010, 04:26 PM   #1103
Ending Weakness
grinder
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 428
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Since Ky-leb said that everything works, I'm gonna do Dog Yoga aka Doga:


My favorite exercise, the dog press-kiss-squat
"exhale bring your dog to center, inhale out, exhale kiss your dog, and squat"


http://www.youtube.com/watch?v=ouccH...eature=related
Ending Weakness is offline  
Old 03-14-2010, 04:28 PM   #1104
Thremp
banned
 
Thremp's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: I lurve bewbs
Posts: 36,452
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Anything that involves the cue "kiss your dog" sounds like a program that I want to put Mrs Thremp on.
Thremp is offline  
Old 03-14-2010, 06:12 PM   #1105
NameOnTheCake
Carpal \'Tunnel
 
NameOnTheCake's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: we're not enemies, we just disagree
Posts: 19,597
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

found out my baseball league is going to be wood bat this season. i was gonna get all skinny and sexy but that's motivation to keep fattening up imo
NameOnTheCake is offline  
Old 03-14-2010, 06:23 PM   #1106
MortalWombat
Pooh-Bah
 
MortalWombat's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,125
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Is is because wooden bats tend to break, and the extra blubber will protect your internal organs against the shards of wood hurtling towards you?
MortalWombat is offline  
Old 03-14-2010, 07:47 PM   #1107
anononon
Guest
 
Posts: n/a
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

http://www.startingstrength.com/reso...ad.php?t=15625

FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUU WHAT IS THE MEANING OF THIS, HOW DO I KEEP MISSING THESE EVENTS
 
Old 03-14-2010, 07:48 PM   #1108
anononon
Guest
 
Posts: n/a
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Oh, it was this:

http://aasgaardco.com/store/store.php?crn=220

I dunno if I would ship $800 for this. Eh. I probably might.
 
Old 03-14-2010, 08:38 PM   #1109
Jaysick88
old hand
 
Join Date: Oct 2006
Location: Chicago
Posts: 1,921
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Its like 20+:1. Not worth $800 imo.
Jaysick88 is offline  
Old 03-14-2010, 08:38 PM   #1110
Spenda
Carpal \'Tunnel
 
Spenda's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Pwnmaha
Posts: 15,314
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

****ing failure in the gym today, depressedmode
Spenda is offline  
Old 03-14-2010, 09:49 PM   #1111
MI101
veteran
 
MI101's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,770
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by Spenda View Post
****ing failure in the gym today, depressedmode
i had one of these on friday.

support group?

MI101 is offline  
Old 03-15-2010, 12:00 AM   #1112
NameOnTheCake
Carpal \'Tunnel
 
NameOnTheCake's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: we're not enemies, we just disagree
Posts: 19,597
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by MortalWombat View Post
Is is because wooden bats tend to break, and the extra blubber will protect your internal organs against the shards of wood hurtling towards you?
exactly
NameOnTheCake is offline  
Old 03-15-2010, 12:32 AM   #1113
kidcolin
Carpal \'Tunnel
 
kidcolin's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: thank god for the hatchery
Posts: 108,763
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

don't think i'm gonna work out before my vacation on weds. my WIM is just slipping. ima come back strong in two weeks though.
kidcolin is offline  
Old 03-15-2010, 01:39 AM   #1114
Spenda
Carpal \'Tunnel
 
Spenda's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Pwnmaha
Posts: 15,314
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

we all be slippin

I finished my first press set and then could barely get the 1st rep of my 2nd rep off my chest, idk how that happens but it was pretty ****ing annoying. This was after doing high-rep squats b/c my hips feel like the tinman lately.
Spenda is offline  
Old 03-15-2010, 02:24 AM   #1115
KRS ONE
veteran
 
KRS ONE's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,085
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

I'd been struggling pretty hard two weeks ago but thus metabolic diet has me firing on all cylinders ATM. Crushing every workout and feeling/looking better and I havnt even started cutting calories yet.

Again can send the ebooks if anyone wants.

Last edited by KRS ONE; 03-15-2010 at 02:30 AM. Reason: Someone sent me the PDF. Cheers!
KRS ONE is offline  
Old 03-15-2010, 02:35 AM   #1116
anononon
Guest
 
Posts: n/a
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

We haven't all been slipping. My transition from fat SS guy to cardiotard has been pretty good, I'm -9 pounds from 2/17 to 3/14, and my beisbol skills development is going well. Get it together IMO.
 
Old 03-15-2010, 03:26 AM   #1117
Soulman
Carpal \'Tunnel
 
Soulman's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kettleballin'
Posts: 31,644
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

kc has shipped me his WIM, ty brah.
Soulman is offline  
Old 03-15-2010, 03:51 AM   #1118
kidcolin
Carpal \'Tunnel
 
kidcolin's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: thank god for the hatchery
Posts: 108,763
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

found a sweet cat. I just her back outside cuz she seemed to want to. I found a close match on craigslist, though it's from ~30 miles away. Also posted on CL.

http://img94.imageshack.us/slideshow...d=img0520m.jpg

kinda wanna keep it.
kidcolin is offline  
Old 03-15-2010, 03:52 AM   #1119
deaders
Pooh-Bah
 
deaders's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,762
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by KRS ONE View Post
I'd been struggling pretty hard two weeks ago but thus metabolic diet has me firing on all cylinders ATM. Crushing every workout and feeling/looking better and I havnt even started cutting calories yet.

Again can send the ebooks if anyone wants.
whats the metabolic diet, briefly?
deaders is offline  
Old 03-15-2010, 04:14 AM   #1120
KRS ONE
veteran
 
KRS ONE's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,085
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

High protein high fat low carbs. Base outline I'm using ATM is under 30g of carbs a day and heaps of everything else.

However you get a 12/48 hour window on the weekends where you get to carbacide.

Takes a little bit of planning but I'm doing pretty well so far.
KRS ONE is offline  
Old 03-15-2010, 05:44 AM   #1121
jd_poker
Pooh-Bah
 
jd_poker's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: in your head
Posts: 3,760
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by kidcolin View Post
found a sweet cat. I just her back outside cuz she seemed to want to. I found a close match on craigslist, though it's from ~30 miles away. Also posted on CL.

http://img94.imageshack.us/slideshow...d=img0520m.jpg

kinda wanna eat it.
fyp
jd_poker is offline  
Old 03-15-2010, 06:16 AM   #1122
Soulman
Carpal \'Tunnel
 
Soulman's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kettleballin'
Posts: 31,644
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by kidcolin View Post
found a sweet cat. I just her back outside cuz she seemed to want to. I found a close match on craigslist, though it's from ~30 miles away. Also posted on CL.

http://img94.imageshack.us/slideshow...d=img0520m.jpg

kinda wanna keep it.
Hm, that kinda looks like a Bengal cat - either pure-bred or a mix. If so they're expensive, guessing like $2-3k in the US.

For reference, my Bengal:
Soulman is offline  
Old 03-15-2010, 07:11 AM   #1123
JohnnyFondue
Carpal \'Tunnel
 
JohnnyFondue's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: WIM Town
Posts: 17,793
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

I make some good cat burgers.

That does look like a sweet cat though. I never liked cats but realized that my parents always just had really terrible cats. Last time I went over there they actually had a really cool cat.



It likes to hunt and play fetch and likes being around people. Hmmm, it's almost like a dog....
JohnnyFondue is offline  
Old 03-15-2010, 07:32 AM   #1124
kitaristi0
l'étranger
 
kitaristi0's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: half awake in a fake empire
Posts: 16,139
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by Soulman View Post
Hm, that kinda looks like a Bengal cat - either pure-bred or a mix. If so they're expensive, guessing like $2-3k in the US.

For reference, my Bengal:
I am serious cat. Serious cat is not impressed.
kitaristi0 is offline  
Old 03-15-2010, 07:46 AM   #1125
Soulman
Carpal \'Tunnel
 
Soulman's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kettleballin'
Posts: 31,644
Re: **8*8*8 March version Two(2) ***88***8

Quote:
Originally Posted by kitaristi0 View Post
I r serious cat. Serious cat ar not imprezed.
FYP
Soulman is offline  

Closed Thread
      

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 02:19 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2008-2020, Two Plus Two Interactive