Two Plus Two Publishing LLC Two Plus Two Publishing LLC
 

Go Back   Two Plus Two Poker Forums > >

Online No-Limit Hold’em Cash Discussion of no-limit hold’em online cash games of all stakes, including pot-limit and cap games.

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-15-2009, 03:08 PM   #2426
thac
Strummin' along
 
thac's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46,655
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by udbrky View Post
Thac don't you have some lay to get, or tourneys to win?
Done with the first (x3), the second doesn't start til 4:30.
thac is offline  
Old 02-15-2009, 03:09 PM   #2427
d_smith77
Carpal \'Tunnel
 
d_smith77's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: wtf how'd all my chips get in there
Posts: 14,652
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

you playing the million thac?
d_smith77 is offline  
Old 02-15-2009, 03:09 PM   #2428
bigacsiga
Carpal \'Tunnel
 
bigacsiga's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: superusing with no remorse
Posts: 7,834
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by Ksight3 View Post
The things I posted here are more relevant to the Brew than bbv

lol @ having to defend myself here while big wastes his time like a dumb F*** searching for all my posts in the brew
and also this:


[19:55] anonymus brew poster: what's he want? a graduation from unl party?
bigacsiga is offline  
Old 02-15-2009, 03:10 PM   #2429
PJo336
THRILLHOUSE!
 
PJo336's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 22,138
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by thac View Post
Done with the first (x1), the second doesn't start ever
fyp for me

also bought midori and sprite, quite popular with ev1 imo
PJo336 is offline  
Old 02-15-2009, 03:12 PM   #2430
bigacsiga
Carpal \'Tunnel
 
bigacsiga's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: superusing with no remorse
Posts: 7,834
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by Vern View Post
Don't you need to run over to the BBV thread and tell somebody how horrible their play is?
LOL. I could. but I am busy here AORN. why does it hurt you when someone in uNL BBV posts a poorly played hand and feel sorry/happy for themselves. If they play it bad I just tell them so. Gave my opinion.

bring more of your buddies BTW. the two of you won't be enough to bring me down. haha

Last edited by bigacsiga; 02-15-2009 at 03:20 PM. Reason: if he is your buddy also, he can PM me and I am happy to enlighten him why the shove is horrible on the FLOP
bigacsiga is offline  
Old 02-15-2009, 03:13 PM   #2431
thac
Strummin' along
 
thac's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46,655
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by d_smith77 View Post
you playing the million thac?
Obviously.

Quote:
Originally Posted by PJo336 View Post
fyp for me

also bought midori and sprite, quite popular with ev1 imo
Haha nice. Midori sour was better imo.
thac is offline  
Old 02-15-2009, 03:13 PM   #2432
d_smith77
Carpal \'Tunnel
 
d_smith77's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: wtf how'd all my chips get in there
Posts: 14,652
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

d_smith77 is offline  
Old 02-15-2009, 03:13 PM   #2433
udbrky
Formerly known as udbrky
 
udbrky's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: avoiding responsibility
Posts: 28,872
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Good job PJo and Thac!

You guys win best use of condoms this weekend over me.
udbrky is offline  
Old 02-15-2009, 03:13 PM   #2434
thac
Strummin' along
 
thac's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46,655
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by udbrky View Post
Good job PJo and Thac!

You guys win best use of condoms this weekend over me.
I bet we used the same amount of them.

Last edited by thac; 02-15-2009 at 03:13 PM. Reason: If the answer is 0, we're even.
thac is offline  
Old 02-15-2009, 03:14 PM   #2435
d_smith77
Carpal \'Tunnel
 
d_smith77's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: wtf how'd all my chips get in there
Posts: 14,652
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by thac View Post
Obviously.
cool me too! glgl
d_smith77 is offline  
Old 02-15-2009, 03:16 PM   #2436
bigacsiga
Carpal \'Tunnel
 
bigacsiga's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: superusing with no remorse
Posts: 7,834
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by thac View Post
Done with the first (x3), the second doesn't start til 4:30.
Quote:
Originally Posted by PJo336 View Post
fyp for me

also bought midori and sprite, quite popular with ev1 imo
Quote:
Originally Posted by udbrky View Post
Good job PJo and Thac!

You guys win best use of condoms this weekend over me.
Quote:
Originally Posted by thac View Post
I bet we used the same amount of them.
yeah and it took PJO the same time to do 1 as thac 3? over/under?
bigacsiga is offline  
Old 02-15-2009, 03:16 PM   #2437
udbrky
Formerly known as udbrky
 
udbrky's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: avoiding responsibility
Posts: 28,872
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by thac View Post
I bet we used the same amount of them.
I used 6.
udbrky is offline  
Old 02-15-2009, 03:17 PM   #2438
bigacsiga
Carpal \'Tunnel
 
bigacsiga's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: superusing with no remorse
Posts: 7,834
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by udbrky View Post
I used 6.
[18:57] udbrky: so i started a prank war last night
[18:57] udbrky: vs. a vicious prankster
[18:58] bigafekete: hehe
[18:58] bigafekete: nice
[18:58] udbrky: yeah
[18:58] bigafekete: cliffnotes?
[18:58] udbrky: she left her truck at our parking lot
[18:58] udbrky: i put condoms on the windshield
[18:58] udbrky: in packages
[18:58] udbrky: ribbed for her pleasure no less
[18:59] udbrky: she found out i was doin it
[18:59] udbrky: she works at another store
bigacsiga is offline  
Old 02-15-2009, 03:18 PM   #2439
thac
Strummin' along
 
thac's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46,655
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by udbrky View Post
I used 6.
You crushed me then. Good work!
thac is offline  
Old 02-15-2009, 03:18 PM   #2440
Vern
veteran
 
Vern's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Trying to understand NLHTP
Posts: 3,258
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by bigacsiga View Post
LOL. I could. but I am busy here AORN. why does it hurt you when someone in uNL BBV posts a poorly played hand and feel sorry/happy for themselves. If they play it bad I just tell them so. Gave my opinion.

bring more of your buddies BTW. the two of you won't be enough to bring me down. haha
LOL, nh sir.
Vern is offline  
Old 02-15-2009, 03:29 PM   #2441
kaz2107
Jumpman HOLLA!
 
kaz2107's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: KEEPBRAGGIN!
Posts: 8,858
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

thanks brky

and wems
kaz2107 is offline  
Old 02-15-2009, 03:31 PM   #2442
wems
old hand
 
wems's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: colorado
Posts: 1,835
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

^^ happy birthday?
wems is offline  
Old 02-15-2009, 03:31 PM   #2443
kaz2107
Jumpman HOLLA!
 
kaz2107's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: KEEPBRAGGIN!
Posts: 8,858
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by PJo336 View Post
fyp for me

also bought midori and sprite, quite popular with ev1 imo
v good call

Quote:
Originally Posted by thac View Post


Haha nice. Midori sour was better imo.
no
kaz2107 is offline  
Old 02-15-2009, 03:36 PM   #2444
kaz2107
Jumpman HOLLA!
 
kaz2107's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: KEEPBRAGGIN!
Posts: 8,858
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

first wave of pics on FB is posted...





the weird girl at the bottom of the pic is rumored to have made out with both bevil and ballaholla
kaz2107 is offline  
Old 02-15-2009, 03:42 PM   #2445
Conspire
*********
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 14,925
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by d_smith77 View Post
this
Conspire is offline  
Old 02-15-2009, 03:47 PM   #2446
Ksight3
Carpal \'Tunnel
 
Ksight3's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 15,465
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Reason: if he is your buddy also, he can PM me and I am happy to enlighten him why the shove is horrible on the FLOP
Enlighten me please.
Ksight3 is offline  
Old 02-15-2009, 03:52 PM   #2447
bigacsiga
Carpal \'Tunnel
 
bigacsiga's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: superusing with no remorse
Posts: 7,834
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by Ksight3 View Post
Enlighten me please.
overpair is not the nutz. if he wants to get stacks in, he can call and get it in on any nonspade turn with higher equity vs a hand that he beats. and get away if 4 flush hits.
and then you may want to consider it being multiway. just a thought.

edit: all air folds to a shove. he gets called by sets, two pairs, flushes, maybe an other overpair with a spade that has equity.. never really in awesome shape... so why not just see a turn and play it?
bigacsiga is offline  
Old 02-15-2009, 03:54 PM   #2448
PJo336
THRILLHOUSE!
 
PJo336's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 22,138
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

ZAK IS THAT AAAARRRRRONNNN IN THE BACKGROUND? i dont think it is but it looks kinda like him
PJo336 is offline  
Old 02-15-2009, 03:55 PM   #2449
Ksight3
Carpal \'Tunnel
 
Ksight3's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 15,465
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by bigacsiga View Post
overpair is not the nutz. if he wants to get stacks in, he can call and get it in on any nonspade turn with higher equity vs a hand that he beats. and get away if 4 flush hits.
and then you may want to consider it being multiway. just a thought.
But we has overpair in a 3bet pot = nuts!

^

lollll
Ksight3 is offline  
Old 02-15-2009, 03:57 PM   #2450
kaz2107
Jumpman HOLLA!
 
kaz2107's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: KEEPBRAGGIN!
Posts: 8,858
Re: *** Official Fe"brew"ary Microbrew Thread ***

Quote:
Originally Posted by PJo336 View Post
ZAK IS THAT AAAARRRRRONNNN IN THE BACKGROUND? i dont think it is but it looks kinda like him
no. i dont think it would have been a good idea to have him here. we were really close to maxing out the amount of havoc our house could handle.

that kid is some sketch ball who kept trying to sneak grey goose shots and i almost booted him
kaz2107 is offline  

Closed Thread
      

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 10:38 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2008-2020, Two Plus Two Interactive