Open Side Menu Go to the Top
Register
The Movie Picture Game The Movie Picture Game

08-03-2012 , 11:45 AM
Sorry for the delay. Here my first go!

08-03-2012 , 12:23 PM
Into the Wild
08-03-2012 , 12:37 PM
Correct. Really wasn't expecting such a quick answer. Ima try harder next time. Congrats !

08-03-2012 , 12:47 PM
<3 Into the Wild

If you show the lead actor's face, the film is going top be guessed pretty much instantly.
08-03-2012 , 12:49 PM
08-03-2012 , 01:02 PM
Quote:
Originally Posted by switch0723 The Movie Picture Game
<3 Into the Wild

If you show the lead actor's face, the film is going top be guessed pretty much instantly.
Thanks for the tip. It was my first try and thought Into The Wild might be "sorta" tricky. I'll try harder next time! TGIF everyone!
08-03-2012 , 01:34 PM
I don't think so but I'm gonna guess Reanimator.
08-03-2012 , 03:09 PM
Quote:
Originally Posted by switch0723 The Movie Picture Game
<3 Into the Wild
+1
08-03-2012 , 10:36 PM
No sir, it is a hideously bad film, one of the worst ever.
08-04-2012 , 12:23 AM
Some Uwe Boll flick probably. Purely guessing from your advice and the bad horror film nature of the screenshot. I haven't seen any of his movies.
08-04-2012 , 12:31 AM
The two leads are very famous, one appears in Dom's draft.
08-04-2012 , 01:26 AM
Doom?
08-04-2012 , 01:27 AM
No sir.
08-04-2012 , 11:04 AM
08-04-2012 , 07:08 PM
Yeah, I cheated and google image searched it, which obviously makes me ineligible to answer. But now I'm tempted to watch it just based on what the female lead said about the film, LOL.
08-05-2012 , 02:07 PM


Last one then.
08-05-2012 , 03:02 PM
Is that Donald Sutherland?
08-05-2012 , 03:24 PM
Quote:
Originally Posted by ||.||.|| The Movie Picture Game
Is that Donald Sutherland?
Looks like him.
08-05-2012 , 03:29 PM
Yes it is.
08-05-2012 , 03:33 PM
virus
08-05-2012 , 03:37 PM
08-05-2012 , 06:40 PM
virus 2: more virus
08-07-2012 , 01:55 AM
Looks kinda Von Trierish
08-07-2012 , 10:25 PM
Threads
08-07-2012 , 10:31 PM

      
m