Two Plus Two Publishing LLC Two Plus Two Publishing LLC
 

Go Back   Two Plus Two Poker Forums > >

Sports Betting Discussions related to wagering on sporting events.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-23-2021, 11:21 AM   #12101
Honcho
old hand
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,612
Re: HORSE RACING THREAD

Next exit i am pulling over and your driving because i am so damn tired i am seeing horses running next to the car saddled napkin and number and everything... That was crazy!

Looking at last nights Football game and remembering that use to be Hollywood Park was a trip. That stadium is insane looking and anyone goes to a game throw a tr up. I loved the Friday Night cards at old Hollywood but damn.

Side thought i had and think its because i am clearly not right watching the game if Dirk Diggler had a Football Name it would have to be Easton Stick right
Honcho is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2021, 08:55 PM   #12102
Jkpoker10
veteran
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,197
Re: HORSE RACING THREAD

Quote:
Originally Posted by silviodante1 View Post
Today’s Del Mar pick 6 is worth 2 mil, is it worth taking every horse?
Any early hunches on the travers card? I’m looking at the pps now but I’ll say some early opinions-

Letruska I think can be a single- think her best race takes it against others best however I’m worried about a bounce slightly. Gamine, heard there is no pace in her race so think she’s going to be a pick 6 single for me even though the whole world will have her singled. EQ will be tough to beat in the travers however I may try to add a few others bc I see that as only way to get some value. Midnight bourbon- idk like the horse but has kinda stunk it up against the top quality so may fade that horse in p5 p4 plays.

Hmm the sprint is really tough. Think mischaveous Alex could do well if he shows the last at toga (Vanderbilt) was just an off race. The public bet him like he was a clear favorite (think he went off around 9/5 so get public was hammering in a tough race).

The big turf race is a race I love. Think you gotta take tribuhavan, Gufo, and Japan (the euro) in this one And mayb throw in some cross border if he can stalk tribby. If the pace is lacking, think tribhuban could trip out with flavien prat in town.

Think Jackie’s warrior is a must use horse also but is in a race I think we could see a bounce maybe which could lead to value. Think I’m going to attack with a few singles in the p5/p6 and then hope we get prices in a few legs but obv very difficult card. Races are so stacked other than the travers really. Honcho, would love to hear your thoughts as you always provide good insight.

Wanna make the day trip up but I see grandstand seats are $150. Hoping for a good weather day but looks like rain is possible sadly
Jkpoker10 is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2021, 10:40 AM   #12103
Honcho
old hand
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,612
Re: HORSE RACING THREAD

$150 for Grandstand? Holy S!
Honcho is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2021, 08:48 PM   #12104
Jkpoker10
veteran
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,197
Re: HORSE RACING THREAD

Quote:
Originally Posted by Honcho View Post
$150 for Grandstand? Holy S!
Last check the cheapest were $80. I wouldn’t be surprised if they came down more due to weather conditions. Going to probably sit this one out as the only
Race I’m super interested in is the turf.
Jkpoker10 is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2021, 11:09 PM   #12105
Jkpoker10
veteran
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,197
Re: HORSE RACING THREAD

Hmm maybe thinking EQ is beatable tomorrow. It’s tough to say but:

The 2 horses from the Curlin ran same distance the day before and beat EQs time on a good track by .4 of a second- while EQ ran slightly slower on a fast rated track. Hmm I’m normally not a shot taker but maybe tomorrow is the day to take a stand against EQ.

Very tough card- think I’m going to fade life is good coming off a slightly long layoff for a G1 race and loses baffert as trainer. Like the 1/2 in that race- think Jackie’s warrior losing to the 1 would throw in some nice value. Like tribhuvan a lot in the turf race- find it off domestic spending isn’t in the sword danger and I think flavien prat on a front runner on turf is such a good angle bc he rides fairly well on turf.

Think yaupon is beatable, letruska goes up against a salty bunch. The 7furlong race with whitmore looks like a spread race. Gotta be honest the card is very tough and think I’m going to play a bigger p6 ticket with gamine as a clear single in my opinion.

Think gamine has such a pace advantage- just sucks the whole world will
Be singling her.
Jkpoker10 is offline   Reply With Quote
Old 08-28-2021, 10:33 PM   #12106
Honcho
old hand
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,612
Re: HORSE RACING THREAD

You say he is being "savaged"??? Man your way the off he went full on Mike T and tried to eat my damn horse and bite its ear off. Savaged lmao i mean of the 1000's of horse races i have watched never saw that to that extent.
Honcho is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2021, 08:36 AM   #12107
FallawayJumper
grinder
 
FallawayJumper's Avatar
 
Join Date: Nov 2019
Posts: 668
Re: HORSE RACING THREAD

__________


ah, the good ole days

I know you had to go to a different window to cash out then to place a bet
the lines at the cashing out windows were never long - you could get service right away
IIRC they also had a $2.00 window and a $10.00 window

oh yeah, and when the exotics first came and you bet a tri the teller might get confused and mess up the ticket - if what you actually wanted to bet won - you were mad as hell

.




.
FallawayJumper is offline   Reply With Quote

Reply
      

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 11:27 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2008-2020, Two Plus Two Interactive