Open Side Menu Go to the Top
Register
no tables loading at all no tables loading at all

07-08-2012 , 08:10 PM
im on 5 tables of omaha ring games no problems, but LOCK wtf is this bs, aint gonna play no mtt's tonight that for sure.
07-08-2012 , 08:10 PM
Quote:
Originally Posted by noobnoobnoobnot
All tournies should have been canceled and buy-ins refunded. Not fair at all that some could get on and some could not by no fault of their own. It is obvious by the post that this was a wide spread issue and it appears that it is still ongoing. Any tourney that was running during this period should be re-scheduled and buy-ins refunded. Failure to do so will most likely create a mass exodus from Lock and rightfully so. And even though it is the weekend the failure of any Lock rep to respond is troubling to say the least
This is correct. It's very unfortunate to have to do this, but still correct. A ton of people were sitting out for long periods of time earlier and lost significant portions of their stack.
07-08-2012 , 08:11 PM
man i was chip leader on 5 dollars rebuy tourney. the software just shut down.
07-08-2012 , 08:11 PM
Quote:
Originally Posted by Rivertranced
is anyone back in yet
the table wont load in the 100k but it says "on break" and all the other tourneys are running
07-08-2012 , 08:12 PM
What if you only missed one hand, well alot, you could have aces and doubled or tripled up or more. In a big tourney that one hand could be the difference between busting out, min cashing or making a deep run. If anyone missed any hands in the tournies in question than all should be canceled and refunded for this reason.
07-08-2012 , 08:14 PM
Maybe the site is under attack(DOS) people trying to cheat in the 100k?
07-08-2012 , 08:14 PM
the table loads but its blank.. wtf is this
07-08-2012 , 08:14 PM
Quote:
Originally Posted by Bobo_o
Maybe the site is under attack(DOS) people trying to cheat in the 100k?
just stop. not funny.
07-08-2012 , 08:15 PM
u cant cheat in the 100k if u cant see ur table imo
07-08-2012 , 08:16 PM
Quote:
Originally Posted by PowerhausAA
u cant cheat in the 100k if u cant see ur table imo
annette could i guess
07-08-2012 , 08:16 PM
100k is running again blinds are at 4000 now... its going down the line with people starting to time/sit out
07-08-2012 , 08:16 PM
100k is continuing to run despite the ultra lag.
07-08-2012 , 08:16 PM
also happens to a few of my SNG tables... so tilting
07-08-2012 , 08:16 PM
If I do not get all the money I lost today back, I will be filing a class action suit against your company with 10000 other poker players
07-08-2012 , 08:17 PM
awesome. A total of 3 hands at 1500/3k before blinds jump to 2k/4k. They were able to pause the tournament before, how hard can it be to do it again?
07-08-2012 , 08:17 PM
$550 is running with crazy lag. About 3 mins per action
07-08-2012 , 08:18 PM
Quote:
Originally Posted by Rivertranced
just stop. not funny.
i mean it could bee, weak software with a lot of bugs, people are gonna exploit it, this might be happening right now. And that's why lock is not saying anything....
07-08-2012 , 08:18 PM
i only want a refund back cuz i busted already if i was deep id be screaming NO REFUND
07-08-2012 , 08:18 PM
I emailed support. I expect a response by Thursday.
07-08-2012 , 08:18 PM
100k is running???? not for me! noooooooo
07-08-2012 , 08:19 PM
Thanks Lock, you will now be single handily responsible for my Suicide, GG world GG LOCK WP
07-08-2012 , 08:19 PM
i cant get back in
07-08-2012 , 08:19 PM
Weird day at cake..does kind of seem like something might be up
07-08-2012 , 08:20 PM
Lagging terribly. I wouldn't be surprised if the server was under an attack this is odd.

lol right as I post this it comes back.

Last edited by lilwhaldo; 07-08-2012 at 08:20 PM. Reason: lulz
07-08-2012 , 08:20 PM
yeah kms bai

      
m