Open Side Menu Go to the Top
Register
**RuseDawg Rosarito SNE Hyper Grind** **RuseDawg Rosarito SNE Hyper Grind**

06-29-2013 , 01:37 AM
no idea but going with greenbay
06-29-2013 , 02:11 AM
You are correct L-O-F. I bet in your wildest dreams you never thought your knowledge of SteveM would pay off.

i will be playing the B 16.50 tonight so you have half of me. gl us.

Getting showered pretty hard atm but cant see how hard so dont care. Gonna mix in 100s tonight and see what happens.

In for freeroll
06-29-2013 , 02:18 AM
new england patriots
06-29-2013 , 02:22 AM
Youre later than Aaron Hernandez's impulse control.

Last edited by Rusemandingo; 06-29-2013 at 02:22 AM. Reason: too soon?
06-29-2013 , 02:31 AM
Quote:
Originally Posted by Rusemandingo
You are correct L-O-F. I bet in your wildest dreams you never thought your knowledge of SteveM would pay off.

i will be playing the B 16.50 tonight so you have half of me. gl us.

Getting showered pretty hard atm but cant see how hard so dont care. Gonna mix in 100s tonight and see what happens.

In for freeroll
Owning a useless memory sometimes pays off. I think we deserve a bink just because of that.

Quote:
Originally Posted by LeonP
new england patriots
These kind of posts are making this thread better and better everyday
06-29-2013 , 04:22 AM
LOF, im too tired t deal w mtts so jst gonna fld this one and youll have half of nxt one i play. ill post itt before to lyk which one.
06-29-2013 , 06:58 AM
what laptop are you pimps grinding on?
06-29-2013 , 07:05 AM
Quote:
Originally Posted by Rusemandingo
LOF, im too tired t deal w mtts so jst gonna fld this one and youll have half of nxt one i play. ill post itt before to lyk which one.
No worries. Just remember to bink when you will play it.
06-29-2013 , 07:46 AM
Lmao at Stevie Mac trivia, amazing

Quote:
Originally Posted by Dochrohan
Can you shoot me PM when you selling some % next time, perhaps interested in a few % along with a friend
Will do but I probs won't be selling any more online MTT action cept for WCOOP and maybe some 109turbos/offpeak MTTs.

Going to be going to a liveament in a couple week, so will PM you then for sure, tyty!

Quote:
Originally Posted by Rusemandingo
Hey Mack you gonna trash the place before you leave, like last time?
LOL

Quote:
Originally Posted by JechtSphere
Did you notice post RB graph is 33k games shy of the pre RB graph? Tough first half of the year. Your positivity and work ethic throughout is pretty sick, keep it up.
Quote:
Originally Posted by La-Ong-Fong
Yeah the date filters are different in those two graphs. Can we get fixed graphs please
Woops, yea I had the date filter wrong so it had all my hypers I've played since August 16th, 2012 (when I restarted my SNE quest under my current backer)



Correct graphs:



Year Hypers Pre RB:


Year Hypers Post RB:






Quote:
Originally Posted by a octopus
bowing down. have no idea how you guys handle these grueling runs and maintain confidence and/or level heads. been following you since the Merge days and am proud of ya both.

vnh
Sheeeit haven't seen you around on 2p2 lately, hope you're doing well!


Quote:
Originally Posted by ThePressure
what laptop are you pimps grinding on?
http://www.tigerdirect.com/applicati...ku=I455-173401

ibuypower gaming laptop


__________________________________________

Really tired, got hrs in, no full update cuz im so tired can barely see straight. Got like 9k vpps, sitting on 681k.

Got showered pretty good today, not the best of results





Other than grinding today, went out to dinner with Ruse and another guy who lives in my building and when we came back, my internet wasn't working for a short while so we went out to play some tennis. Was fun, I haven't hit at all since I lost at sectionals my sr yr of HS (4 yrs). Was very very rusty, but think we're both gonna start playing more often which is gonna be sweet.



Anyway, 5 x $50 freerolls for tomorrow for 6+ hrs, might do some RL errands when I first wake up and probs will end up going out to dinner again, so might not get a ton of hrs in. Same thing, can't get it b2b days

Thinking setting freeroll at 6hrs every day I grind is gonna be best, 8 hrs and sometimes I'm really pushing it if anything pops up IRL and one cool thing about this job is that my schedule is and should be flexible. Can still get 6hrs in if anything that pops up that takes like 3 or less hrs; these freerolls are more to get me to grind at night instead of going out and doing some degen activity . Going to be doing a ton of 6.5-7 day weeks anyway rest of the year, and 39-42 hrs of hypers is plenty.
06-29-2013 , 07:48 AM
in

Last edited by La-Ong-Fong; 06-29-2013 at 07:49 AM. Reason: hahaaaa
06-29-2013 , 07:50 AM
I want in again, as it doesnt same about rules lol
06-29-2013 , 07:55 AM
in
06-29-2013 , 07:56 AM
in
06-29-2013 , 07:56 AM
in
06-29-2013 , 07:57 AM
lol doc and river, ur both outttt, both got it yday and I said no back to back days!

la-ong-fong, krabis, ready2win have it, 2 more
06-29-2013 , 07:59 AM
In ?
06-29-2013 , 08:00 AM
in
06-29-2013 , 08:01 AM
Quote:
Originally Posted by jdawg91
lol doc and river, ur both outttt, both got it yday and I said no back to back days!

la-ong-fong, krabis, ready2win have it, 2 more
06-29-2013 , 08:02 AM
la-ong-fong, krabis, ready2win, j10allin, ope have it, glgll

off to bed
06-29-2013 , 08:02 AM
In, ty...

sigh too late. gl all

Last edited by Nutty74; 06-29-2013 at 08:03 AM. Reason: out.
06-29-2013 , 08:03 AM
nope, cya

(flex)
06-29-2013 , 08:04 AM
Quote:
Originally Posted by jdawg91
lol doc and river, ur both outttt, both got it yday and I said no back to back days!
Ur too harsh!
06-29-2013 , 08:06 AM
In, new england patriots, in, in for a freeroll, freerolling, SNOWBALLING!

Last edited by La-Ong-Fong; 06-29-2013 at 08:07 AM. Reason: if you get the snowball you win the game
06-29-2013 , 09:44 AM
Does the improvement in results coincide with less going out? If not can you post some more midget-clown, or similar, pics.
06-29-2013 , 04:06 PM

      
m