Open Side Menu Go to the Top
Register
How I Met Your Mother: Season 6 How I Met Your Mother: Season 6

09-24-2010 , 02:55 AM
Don and Robyn breaking up was dealt with last year; not sure what you mean by dropped it, also not sure why it would be ballsy rather than stupid if they had broken up without showing us why/how.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-24-2010 , 03:00 AM
Hopefully the marriage is for citizenship for Robin by having her marry Barney. I don't want them two to get together at this stage of the show cause of love. Frequent banging would be fine. Maybe the series ending montage, but not before the end of the show.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-27-2010 , 09:57 PM
no one?

poor himym
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-27-2010 , 10:09 PM
Not too funny but i liked it
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-27-2010 , 10:35 PM
Maybe this show has set my expectations so low over the past few seasons, but I thought this was one of the best episodes I have seen in a while.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-27-2010 , 10:47 PM
I watched some reruns of this show before the new ep tonight and now I cant remember what the new ep was about. That cant be good. I remember the 2 old eps tho.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-27-2010 , 11:33 PM
bleh
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 12:26 AM
Not funny, other than Barney's singing.

Warm and fuzzy ending though.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 12:33 AM
I thought the ep was alright as far as throwaway self contained one offs go.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 01:37 AM
I thought this was a big improvement over the premiere. Barney singing was hilarious. Ted/Robin thing was ok. Some nice emotional moments played well by Conroy/Brady/Black dude
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 05:21 AM
It was worth Barney singing and watching Robin try not to lose it to make up for that very meh episode, but the ending with the vocoder was straight up gold. Easily top 5 funniest moment in the show.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 06:23 AM
Wayne Brady gonna have to choke a writer for giving him jack **** to work with, terrible ep
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 10:06 AM
such an awful ep. i hate when they go too far with barney and try to make him seem like a socially awkward moron when this is obv not his character.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 11:11 AM
Well that sucked.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 11:40 AM
it wasnt std himym but i liked the ep.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 01:03 PM
they should stick to episodes where they move on with the story

and they should stop marketing barney so much. people are going to vomit if you stuff too much barnicle in them...
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 01:22 PM
bad episode.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 06:12 PM
They needed to highlight Barney being over the top Barney again. Last season he was horrid. Even he was bored. Bad ep, but his stuff was good.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 06:25 PM
I thought in this ep Robin looked the best she has in a few seasons.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 06:39 PM
Painful episode. Barney's singing, Ted's Karate Kid, only one funny moment with Wayne. Ugh
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 10:24 PM
Quote:
Originally Posted by uptheirons
I thought in this ep Robin looked the best she has in a few seasons.
+1, I must be wierd, I really enjoyed the episode. The only thing that did bother me at times is Barney going too far.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-28-2010 , 10:28 PM
Terrible episode. Barney was way OTT even for him, it felt like he was going for some kind of parody of himself and it didn't work at all for me. I did laugh at Barney singing.
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-30-2010 , 01:38 AM
Yeah I thought it was a crap episode too. Barney-centric episodes are better when he's on his game, not all psychologically ****ed up.

Also, wtf with Marshall and Lily not even being interesting anymore?
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-30-2010 , 09:13 AM
One of the worst HIMYM episodes ever IMO
How I Met Your Mother: Season 6 Quote
09-30-2010 , 08:39 PM
Quote:
Originally Posted by private joker
Yeah I thought it was a crap episode too. Barney-centric episodes are better when he's on his game, not all psychologically ****ed up.
less emo crap, i'm not tuning in to watch lifetime drama bs

Quote:
Also, wtf with Marshall and Lily not even being interesting anymore?
marriage
How I Met Your Mother: Season 6 Quote

      
m